19. redna seja Občinskega sveta Občine Adovščina
datum: 20.01.2025
kategorija: Napovedi sej OS
19. redna seja Občinskega sveta Občine Ajdovščina bo potekala v četrtek, 30. januarja 2025, v prostorih Občine Ajdovščina.
Predlog dnevnega reda:
1. Potrditev dnevnega reda;
2. Potrditev zapisnika 18. redne seje in potrditev poročila o izvajanju sklepov 18. redne seje; odgovori na vprašanja svetnikov;
3. Informacije:
DIIP Komunalna in prometna oprema za poselitveno območje Planina Strane;
IP Komunalno urejanje naselja Podkraj;
IP Ureditev prostoro za humanitarne, kulturne, medgeneracijske in društvene dejavnosti;
NIP2 Pilonova galerija 5 zvezdična zakladnica umetnosti;
Revizijsko poročilo Pravilnost dela poslovanja Občine Ajdovščina;
4. Vprašanja in pobude;
5. Rebalans proračuna Občine Ajdovščina za leto 2025 – 1. obravnava;
6. Odlok o dopolnitvi Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno – izobraževalnega zavoda Osnovna šola Danila Lokarja Ajdovščina – 1. obravnava;
7. Letni načrt varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami Občine Ajdovščina za leto 2025;
8. Srednjeročni načrt nabave gasilskih vozil;
10. Sklep o določitvi plačnega razreda direktorice Pilonove galerije Ajdovščina;
11. Pridobitve in odvzemi statusa javno dobro;
12. Imenovanja:
- Mnenje – imenovanje direktorja Ljudske univerze Ajdovščina,
- Imenovanje predstavnika lokalne skupnosti v svet zavoda Doma starejših občanov Ajdovščina,
- Imenovanje predstavnika uporabnikov / zainteresirane javnosti v svet zavoda Lavričeve knjižnice Ajdovščina.
Rebalans proračuna Občine Ajdovščina za leto 2025 pri točki 5. se skladno z 99. členom poslovnika sprejema po hitrem postopku.
V kolikor pri točki 6. ne bo potrebno opraviti pomembnejših sprememb ali dopolnitev, bo po opravljeni prvi obravnavi predlagano, da se opravi tudi druga obravnava in s tem skrajšani postopek za sprejem predlaganega akta.
Gradivo pri točki 12. Imenovanja ter mnenja pristojnih delovnih teles pri vseh točkah dnevnega reda bodo posredovana kot dodatno gradivo, po izvedeni skupni seji.
Člane sveta prosim, da se seje zanesljivo udeležijo, morebitno odsotnost pa sporočijo na telefon št. 365 91 11.
Tadej Beočanin, s. r., župan