Javni razpis za sofinanciranje obratovalnih stroškov uporabe nepremičnin za potrebe muzejske in galerijske dejavnosti

datum: 04.08.2025
kategorija: Javni razpisi

Občina Ajdovščina, Cesta 5. maja 6/a, 5270 Ajdovščina, na podlagi Pravilnika o postopku izvedbe javnih razpisov v občini Ajdovščina (Uradni list RS, št. 82/16), Sklepa o začetku postopka in imenovanju administrativne in strokovne komisije št. 41031-44/2025-1 z dne 31. 7. 2025 ter pogojev in meril, ki jih je sprejela strokovna komisija dne 31. 7. 2025 objavlja javni razpis za sofinanciranje obratovalnih stroškov uporabe nepremičnin za potrebe muzejske in galerijske dejavnosti.

I. Predmet javnega razpisa:

Predmet javnega razpisa je sofinanciranje obratovalnih stroškov uporabe nepremičnin oseb javnega prava, ki jih uporabljajo nevladne organizacije s statusom v javnem interesu, na področju muzejske in galerijske dejavnosti.

Posebna pozornost bo namenjena nevladnim organizacijam, ki izvajajo dejavnosti, kot so:

-          organizacija mednarodnih likovnih festivalov

-          pedagoške dejavnosti z osnovnimi šolami v občini Ajdovščina,

-          sodelovanje v mednarodnih likovnih projektih in kolonijah.

II. Upravičeni stroški

-       obratovalni stroški objekta (ogrevanje, elektrika, voda, komunalne storitve, internet, telefon…)

-       stroški čiščenja

III. Upravičeni prijavitelji

-       nevladne organizacije, ki imajo status v javnem interesu,

-       imajo sedež v Občini Ajdovščina,

-       za izvajanje svoje dejavnosti uporabljajo nepremičnino, ki ni njihova last in hkrati je ta nepremičnina  dostopna širši javnosti (ima urnik odprtosti vsaj 5 dni na teden)

-       izvajajo muzejsko in galerijsko dejavnost kot osnovno dejavnost.

IV. Namen razpisa

Sofinanciranje obratovalnih stroškov uporabe nepremičnin v lasti oseb javnega prava, s strani nevladnih organizacij, ki delujejo v javnem interesu, je v interesu Občine Ajdovščina, saj se tem omogoča prostorske pogoje za izvajanje dejavnosti. Hkrati se uresničuje oziroma zadovoljuje interese in potrebe prebivalcev  ter še na različne druge načine izboljšujejo kakovost življenja v okolju, kjer delujejo. Strategija razvoja Občine Ajdovščina do leta 2030 je temeljni dolgoročni planski dokument in predstavlja osnovo za njen gospodarski, prostorski in družbeni razvoj. Razvojna vizija občine je: »Občina Ajdovščina bo leta 2030 prepoznavno, učinkovito, konkurenčno, zeleno in življenju prijazno gospodarsko, politično in kulturno središče Vipavske doline z visoko bivanjsko kvaliteto v mestu in na podeželju.« Vizija se skozi strategijo uresničuje preko petih prioritet, ki zajemajo vsa področja, ki krojijo življenje občanov. Prioriteta 3 strategije: »Družbeno odgovorna«, ki zasleduje cilj vključujoče, zdrave, aktivne, kulturne in na znanju temelječe družbe, v cilju 3 določa »Zagotavljanje ustrezne infrastrukture na področju vzgoje in izobraževanja, športa, kulture, zdravstva, starejših, mladih in drugih ranljivih skupin«.

V. Cilj razpisa

Sofinanciranje obratovalnih stroškov in stroškov čiščenja nevladnih organizacij s področja kulture, galerijske dejavnosti v objekte, katerih lastnik so osebe javnega prava in, ki jih nevladne organizacije potrebujejo za svoje delovanje in s tem omogočiti spodbudno podporno okolje za njihovo delovanje in razvoj, saj le te predstavljajo enega od bistvenih akterjev na različnih področjih vsakdanjega življenja lokalne skupnosti in kot take delujejo splošno koristno.

VI. Okvirna vrednost razpoložljivih sredstev in višina financiranja:

Sredstva za izvedbo razpisa so zagotovljena z Odlokom o rebalansu proračuna Občine Ajdovščina za leto 2025 (Uradni list RS št. 85/24), na proračunski postavki 18090. Okvirna višina predvidenih sredstev namenjenih za sofinanciranje upravičenih stroškov znaša 3.500€.

Sofinancirajo se obratovalni stroški in stroški čiščenja v višini do razpoložljivih razpisanih sredstev, oziroma v višini zaprošenih sredstev, če so le ta manjša. V primeru, da se po oddaji zahtevkov ugotovi, da razpoložljiva sredstva razpisa ne bodo porabljena v celoti, se lahko preostanek sredstev razdeli med prijavitelji, ki bi na podlagi sklepa o sofinanciranju prejeli manj sredstev od zaprošenih oz. ki se zaradi prenizkega števila točk (vendar ne manj kot 50 točk) ne bi uvrstili med prejemnike sredstev.

VII. Pogoji za prijavo se izkazujejo

Pogoji se izkazujejo:

-          z odločbo ministrstva, ki je pristojno za področje, na katerem organizacija deluje ali izpisom iz Evidence nevladnih organizacij v javnem interesu (AJPES, eENO)

-          pogodbo o najemu ali brezplačni uporabi

-          ustanovitveni akt NVO, kjer je razvidna glavna dejavnost

-          urnik (dostopnost nepremičnine za širšo javnost)

VIII. Merila za izbor:

Skupaj lahko prijavitelj po štirih treh merilih doseže največ 100 točk:

Mednarodna prepoznavnost in sodelovanje (do 60 točk):
Ocena vključuje organizacijo mednarodnih festivalov, sodelovanje v mednarodnih likovnih srečanjih, kolonijah in projektih.
vsak festival 20 točk

Merilo A: mednarodna prepoznavnost

točke

- organizacija mednarodnih festivalov, sodelovanje v mednarodnih likovnih srečanjih, kolonijah in projektih. – 3 festivali/projekti

60 točk

- organizacija mednarodnih festivalov, sodelovanje v mednarodnih likovnih srečanjih, kolonijah in projektih. – 2 festivala/projekt

30 točk

- organizacija mednarodnih festivalov, sodelovanje v mednarodnih likovnih srečanjih, kolonijah in projektih. – 1 festival/projekt

10 točk

Skladnost z razvojnimi cilji Občine Ajdovščina ( do 10 točk):
Skladnost s strategijo razvoja občine, zlasti prioritetami na področju kulture, aktivnega družbenega vključevanja in mednarodne prepoznavnosti.

 

Merilo B: Skladnost z razvojnimi cilji Občine Ajdovščina

točke

- skladnost v dveh prioritetah

10 točk

- skladnost v eni prioriteti

5 točk

- ni skladnosti

0 točk

 

3.    Pedagoški in družbeni vpliv (do 10 točk):

 

Merilo C: Vključevanje osnovnih šol, izvajanje likovnih delavnic, sodelovanje v ocenjevalnih komisijah likovnih natečajev (dokazilo je izjava)

točke

- Pedagoški in družbeni vpliv več kot 5 let

10 točk

- Pedagoški in družbeni vpliv 3 do 5 let

5 točk

- Pedagoški in družbeni vpliv 1-3 leta

0 točk

 

4.    Odprtost za javnost ( do 20 točk)

Merilo D: odprtost za širšo javnost

točke

- Odprtost za širšo javnost 5 dni v tednu in več

20 točk

- Odprtost za širšo javnost 2 dni v tednu in več

10 točk

- Ni odprto za širšo javnost (samo za najavljene skupine)

0 točk

 

Točke se pri posameznem merilu A, B, C,D  dodelijo glede na podatke prijavitelja iz vloge za prijavo na razpis in priložena dokazila in se seštejejo. Za sofinanciranje bodo izbrani prijavitelj, ki bodo dosegli največje število točk, pri čemer morajo za izbor doseči najmanj 50 točk.

VI. Obdobje izvajanja in poraba sredstev:

Sofinancira se upravičene stroške, ki so nastali v obdobju od 15.12.2024 do 15.12.2025. Pravice in obveznosti prijavitelja in občine so opredeljene v pogodbi o sofinanciranju. Prijavitelj je dolžan omogočiti administrativni in finančni nadzor.

Prijavitelj se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o projektu, ki se sofinancira in prejemniku finančnih sredstev, skladno z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15, 7/18 in 141/22), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oz. dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo občina lahko domnevala, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.

VII. Način in rok za oddajo vlog:

Prijave v zaprti kuverti z oznako »javni razpis za sofinanciranje obratovalnih stroškov uporabe nepremičnin za potrebe muzejske in galerijske dejavnosti- ne odpiraj« se pošlje po pošti ali odda osebno na naslov Občina Ajdovščina, Cesta 5. maja 6a, 5270 Ajdovščina. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden polni naslov prijavitelja. Prijavi se priložijo obrazec in drugi dokumenti (priloge), navedeni v razpisni dokumentaciji, ki jo zainteresirani dobijo na spletni strani občine: www.ajdovscina.si, v rubriki Javna naročila, objave, razpisi, Javni razpisi.

Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in razpisne dokumentacije ter da se z njo strinja. Popolno vlogo predstavljajo obrazec za prijavo, ki mora biti podpisan in žigosan, ter zahtevane priloge.

Rok za prijavo na javni razpis je 25.8.2025. Šteje se, da je prijava pravočasna, če je prispela v sprejemno pisarno občine na dan roka do 12ih, ne glede na način pošiljanja, sicer se bo štela za prepozno (prejemna teorija).

Dodatne informacije v zvezi s pripravo prijav in pojasnila k razpisni dokumentaciji so prijavitelju dosegljive na podlagi pisnega zaprosila, posredovanega na elektronski naslov obcina@ajdovscina.si  

VIII. Odpiranje vlog in izid javnega razpisa:

Odpiranje vlog bo predvidoma naslednji delovni dan po roku za prijavo na razpis. O izidu javnega razpisa bodo izvajalci obveščeni predvidoma v 30 dneh po roku za prijavo. Prijavitelji, ki bodo oddali nepopolno vlogo, bodo pozvani k dopolnitvi, nepravočasno prispele prijave pa bodo s sklepom zavržene. Zoper sklep o (ne)izboru se lahko v 8 dneh od prejema sklepa vloži pritožba, o kateri odloča župan. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog.  Z izbranim prijaviteljem bo sklenjena pogodba o sofinanciranju. 

Številka: 41031-44/2025

Datum: 4. 8. 2025

 

Tadej Beočanin

Župan 

Besedilo razpisa

Razpisna dokumentacija