Povabilo k oddaji ponudbe za čiščenje poslovnih prostorov občine v letu 2011

datum: 14.12.2010
kategorija: Javna naročila

OBČINA AJDOVŠČINA
Cesta 5. maja 6a
5270 AJDOVŠČINA

Številka: 43028-10/2010
Datum: 13.12.2010


POVABILO K ODDAJI PONUDBE


Predmet javnega naročila:
ČIŠČENJE POSLOVNIH PROSTORV OBČINE AJDOVŠČINA V LETU 2011

Ocenjena vrednost naročila je 14.300,00 EUR z DDV, zato se v skladu s 5. odstavkom 24. člena Zakona o javnem naročanju (Ur. l. RS, št. 128/06, 16/08 in 19/10, ZJN-2 ), določila tega zakona, razen določb 105.a do 107., v predmetnem primeru ne uporabljajo.

Vabimo vas, da na predloženih obrazcih (obrazec PONUDBA in obrazec IZJAVA) podate ponudbo za ČIŠČENJE POSLOVNIH PROSTOROV OBČINE AJDOVŠČINA V LETU 2011.

Obseg čiščenja:
1. čiščenje poslovnih in skupnih prostorov na Cesti 5. maja 6a, v skupni izmeri 706 m2 površine;
2. en krat tedensko čiščenje prostorov dvorane 1. slovenske vlade na lokaciji Trg 1. slovenske vlade v Ajdovščini v obsegu del 22 ur mesečno;
3. redno dnevno čiščenje prostorov (5 x tedensko), ki zajema:
- čiščenje pisarniške opreme in stavbnega pohištva
- ročno in strojno čiščenje celotne talne površine
- izpraznjevanje in čiščenje košev za odpadke
- čiščenje in razkuževanje sanitarnih prostorov in elementov
4. enkrat mesečno čiščenje normalno dostopnih steklenih površin
5. dnevno pomivanje posode
6. enkrat tedensko čiščenje dvorišča pred poslovnim objektom
7. enkrat mesečno čiščenje arhiva in stopnišča v arhiv

Orodje, pribor in čistila, ki so potrebna za nemoteno izvajanje del, si mora zagotoviti in nabaviti izvajalec sam.

Cena za opravljena dela pod točko 1, 3 in 4 mora biti oblikovana na m2 očiščene površine, za dela pod točko 2, 5, 6 in 7 pa mora biti cena oblikovana na uro.
Končna cena za mesečno čiščenje poslovnih prostorov mora vsebovati vse stroške, popuste, rabate in davek na dodano vrednost. Popusti, rabati in DDV morajo biti prikazani tudi posebej.

Rok plačila znaša 30 dni od dneva prejema pravilno izstavljenega računa po opravljeni storitvi.

Naročnik bo sklenil pogodbo za obdobje od 01.01.2011 do 31.12.2011, s ponudnikom, ki bo ponudil najnižjo ceno ter ki izpolnjuje pogoje, navedene na obrazcu IZJAVA.


Obravnavali bomo predračune, ki bodo prispeli do naročnika do 20. 12. 2010 do 12 ure, na naslov Občina Ajdovščina, Cesta 5. maja 6a, Ajdovščina v zapečateni kuverti z naslovom: »NE ODPIRAJ – PONUDBA ZA ČIŠČENJE POSLOVNIH PROSTOROV OBČINE AJDOVŠČINA V LETU 2011«.
Prosimo, da v ponudbi navedete vaše naslednje podatke: ime, naslov, davčno in matično številko, številko telefona, faksa, elektronski naslov, kontaktno osebo, zakonitega zastopnika in odgovorno osebo za izvajanje pogodbe.

Pravno varstvo ponudnikov v postopku javnega naročanja je zagotovljeno v skladu z Zakonom o reviziji postopka javnega naročanja – UPB5 (Ur. list RS, št. 94/07).

Prosimo, da podate ponudbo.

Priloge:
1. obrazec IZJAVA
2. obrazec PONUDBA



V.D. TAJNIKA
Janez FURLAN univ. dipl. inž. zoot.