Mobilna aplikacija mAjdovščina najboljša inovacija v javni upravi

datum: 06.09.2024
kategorija: Novice

Občina Ajdovščina je z mobilno aplikacijo mAjdovščina prejela priznanje za najboljšo inovacijo v javni upravi – Premik naprej 2024. Priznanje je na 33. Dnevih slovenske uprave v Portorožu prevzel župan Tadej Beočanin.

tProdornost občine Ajdovščine ne pojenja, temveč žanje uspehe tudi na področju digitalizacije in digitalne preobrazbe. Z dobrimi praksami uvajanja inovativnih in trajnostnih rešitev ter tehnologij občina vse bolj prispeva k gradnji pravične, trajnostne in vključujoče skupnosti. Fakulteta za upravo je v sklopu natečaja Premik naprej prepoznala inovativnost občina Ajdovščina na področju novih informacijskih rešitev, ki prinašajo prednosti pri učinkovitejšemu delu javne uprave in spodbujajo izboljšanje javnih storitev. »Za premik naprej potrebujemo takšno javno upravo, ki je odzivna, ustvarjalna in inovativna,« so me drugim zapisali organizatorji natečaja Premik naprej. Občina Ajdovščina je postala zmagovalka natečaja Premik naprej, saj je mobilna aplikacija postala naj izboljšava v javni upravi. Priznanje je na 33. Dnevnih slovenske uprave v Portorožu prevzel župan Tadej Beočanin, ki je med drugim povedal: »Izjemno veseli smo, da je bila mobilna aplikacija mAjdovščina prepoznana kot inovativna, še posebej pa me veseli dejstvo, da so jo za svojo vzeli tudi občanke in občane, že prek 2000 jo ima nameščeno in jo s pridom uporablja. Verjamem, da se bo aplikacija še razvijala in doprinesla mnogo prednosti v smeri digitalne, trajnostne in operativne skupnosti

Prevzem priznanja je potekal na Dnevih javne uprave v Portorožu.Občina Ajdovščina na več področjih sledi usmeritvi v pametno skupnost z uvajanjem ponudbe digitalno omogočenih storitev z različnih področij. Inovativne rešitve se že snujejo na področju trajnostne mobilnosti, kmetijstva, zaščite in reševanja, vključujoč želje in potrebe vseh občank in občanov. Z mobilno aplikacijo mAjdovščina je dosežen še en korak dlje, da se delovanje občinske uprave čim bolj približa občanom, da jih do občinskih storitev loči le klik prek pametnih telefonov. S poenostavljanjem postopkov je dostop do občinskih storitev hitrejši, prav tako postopki, okrepljena je tudi komunikacija med občani, občino in občinskimi javnimi zavodi. Do mobilne aplikacije in njenih značilnosti dostopate na tej povezavi.