Agencija Burjatik pridobila prvi zeleni certifikat za potovalno agencijo v Vipavski dolini

datum: 27.02.2021
kategorija: Novice

Turistična agencija Burjatik je za svoje tri tržne znamke Wajdušna, Winestronaut in Vipava Bike pridobila trajnostni certifikat Travelife, s katerim je dobila tudi pravici do uporabe znakov Slovenia Green Travel Agency in Safe Travels. To je tudi eden od certifikatov, ki ga priznavajo pri Zeleni shemi slovenskega turizma, kamor smo kot Občina Ajdovščina vključeni kot destinacija in imetniki znaka Slovenia Green Silver.

Wajdušna.jpgTuristična agencija Burjatik deluje od leta 2015 in je ena prvih, ki je v Vipavski dolini oblikovala celovite turistične produkte s tržno znamko Wajdušna. Sočasno se je v dolini razvila tudi edinstvena ponudba vodenih vinskih tur z imenom Winestronaut, ki od leta 2019 deluje pod okriljem turistične agencije Burjatik. Današnje tržne znamke, Wajdušna, Winestronaut in Vipava Bike, ponujajo raznovrstne turistične produkte, ki privlačijo zahtevne sodobne popotnike. Znamke slovijo po osebnem pristopu in visoki kakovosti storitev, zato imajo na različnih portalih in družbenih profilih najvišje ocene gostov.

Agencija Burjatik je želela dosedanji razvoj in dosežke preveriti in dodatno izboljšati, zato je pristopila v zahteven proces pridobivanja uglednega trajnostnega znaka Travelife, ki je bil ustanovljen in deluje ob podpori Evropske komisije. Standard Travelife zajema teme korporativne družbene odgovornosti ISO 26000, vključno z okoljem, biotsko raznovrstnostjo, človekovimi pravicami in delovnimi odnosi, in je tudi formalno v popolnem skladju z globalnimi merili trajnostnega turizma, ki jih podpirajo ZN. V procesu pridobivanja znaka je agencija uspešno izpolnila več kot 100 različnih kriterijev.  

Travelife.jpg»Veseli in ponosni smo, da smo pridobili trajnostni certifikat Travelife. V Burjatiku si že od samega začetka prizadevamo za odgovorni in trajnostni turizem. Hodimo in kolesarimo samo po urejenih poteh, spoštujemo vsakega posameznega vinarja, kmeta, čebelarja in druge lokalne pridelovalce, ki se trudijo ohranjati družinske tradicije in živijo na način, ki prestavlja visoke trajnostne standarde. V procesu pridobivanja znaka smo se tudi marsikaj novega naučili in dobili ideje kako še izboljšati naše poslovne procese. Trdno smo odločeni, da bomo delili svoje izkušnje o trajnostnem delovanju ter podpirali lokalne projekte in iniciative, ki si prizadevajo za trajnostni razvoj našega okolja,« je povedala Elena Peljhan, trajnostna koordinatorka v podjetju Burjatik.

Agencija Burjatik je prva turistična agencija v Vipavski dolini, ki je pridobila trajnostni certifikat Travelife. V Sloveniji se uvršča med prvih deset dobitnikov tega priznanja. Proces pridobivanja znaka je potekal v času epidemije Covida 19, zato je bila posebna pozornost posvečena tudi varnosti potovanj. S pridobitvijo tega trajnostnega znaka je agencija pridobila tudi pravico do uporabe znaka Safe Travels, ki ga izdaja Svetovni potovalni in turistični svet (World Travel & Tourism Council). Slovenska turistična organizacija pa bo agenciji izdala trajnostni znak Slovenia Green Travel agency. Prejemnikom certifikata čestitamo in ob tem spodbujamo tudi ostale ponudnike k osvajanju trajnostno naravnanih pristopov, ki bodo našo občino še dodatno obogatili.

https://wajdusna.com/

https://www.vipavabike.com/

https://www.winestronaut.com/