3 žlahtne regije za 3 x več doživetij!

datum: 08.07.2020
kategorija: Novice

Na Pomniku miru na Cerju se je odvila predstavitev nove turistične kampanje, ki povezuje Brda, Vipavsko dolino in Kras. Pet krovnih turističnih organizacij, med katerimi je tudi Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina ter novogoriška družba Hit, vabi na brezplačna vodenja po največjih znamenitostih vinorodnih okolišev ob kozarcu avtohtonih vin. Kuponi bodo na voljo od 15. julija dalje.

Projekt, ki pomeni prvi korak na poti povezovanja treh žlahtnih dežel v eno najlepših turističnih zgodb Slovenije, je prvič v zgodovini povezal tri vinorodne okoliše, ki z barvami sonca, zelene Vipave in temno rdeče jerine rišejo mavrico edinstvenih doživetij. Zdaj je čas, da si podajo roko rebula, zelen in teran. V skupni turistični zgodbi si podajajo roke naslednji sodelujoči: Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda, Turizem Miren-Kostanjevica, ORA Krasa in Brkinov, Zavod TRG Vipava, Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina ter novogoriška družba Hit d. d.

čas za vasPisanje novega poglavja turistične zgodbe regije je na Pomniku miru toplo pozdravil tudi državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo mag. Simon Zajc, podpirajo pa ga tudi župani in predstavniki občin ter ponudniki turističnih storitev. Turizem bo namreč prav s povezovanjem najhitreje okreval po koronakrizi, ki tej panogi ne prizanaša. 

Namen skupnega projekta vseh združenih destinacij, ki vključuje brezplačna vodenja po največjih znamenitostih ob kozarcu avtohtonih vin, rebule, zelena ali terana, na Divaškem tudi slivovke, je goste popeljati na odkrivanje izjeme zgodovinske, kulturne in naravne dediščine teritorija ter izkušnjo obogatiti z okušanjem avtohtone vrhunske žlahtne kapljice. Povezujemo teritorij, ki upoštevaje velikost, premore največ vinarjev, uvrščenih na svetovne TOP lestvice, največ Michelinovih zvezdic kuharskih chefov, največ zlatih in srebrnih slovenskih zelenih destinacij in okoljsko certficiranih ponudnikov turističnih storitev, največ znamenitosti, ki so si zaslužile znamko UNESCO dediščine človeštva. Še bi lahko naštevali merljive kazalnike kakovosti, na podlagi katerih lahko z gotovostjo trdimo, da takšnega bogastva na tako majhnem prostoru ni najti na nobenem drugem koncu sveta! 

Čas je, da gostje to edinstveno ponudbo doživijo kot enotno pripoved. Nenazadnje gre za zgodbo, ki temelji na trajnostnem razvoju in sledi Zelenim smernicam slovenskega turizma. Močna povezovalna nit med zelenimi destinacijami v ospredje postavlja spoznavanje avtohtonih posebnosti regije, Brd, Krasa in Vipavske doline, spodbuja razpršitev gostov in kar je najbolj pomembno, tke trajne vezi med deležniki, ne zgolj znotraj destinacij, temveč na ravni celotne regije.

vipavska dolinaSkupno zgodbo pod krovnim sloganom  Zdaj je čas za vas. Brda. Vipavska dolina. Kras tke magičnih štiriindvajset (24) znamenitosti, muzejev, umetniških galerij in trajnostnih centrov.

V Brdih:

Grad Dobrovo z zbirko Zorana Mušiča, Srednjeveško vasico Šmartno, Galerijo Alma House v Medani, Vilo Vipolže in Park miru na Sabotinu

V Vipavski dolini:

Kostanjeviški samostan Nova Gorica, Trg Evrope Nova Gorica, Mirenski Grad, Galerijo Oskar Kogoj Natura Design, Vipavski križ, Pilonovo galerijo Ajdovščina, Kovaški muzej Lokovec, Dvorec Lanthieri in Vinski muzej Vipava.

Na Krasu:

Kobilarno Lipica, Park Škocjanske jame, Pomnik miru na Cerju, Pepin vrt Dutovlje, Interpretacijski center kraške vegetacije in Botanični vrt v Sežani, Spacalovo galerijo v Štanjelu, Škrateljnovo domačijo v Divači in Slamčevo domačijo v Pliskovici.

Verjamemo, da bodo največji biseri goste spodbudili k odkrivanju ostalih skritih zakladov terirotija, krona vsem doživetjem pa bo gotovo eksplozija čutov ob okušanju zlate rebule, igrivega zelena in temperamentnega terana.

kuponiSkupno promocijsko zgodbo so z navdušenjem pozdravili številni ponudniki nočitev in ponudniki degustacij na več lokacijah ter družba HIT d. d. s prilagojeno ponudbo storitev.  Kampanija je podprta s priložnostni spletno stranjo ter kuponi s QR kodo, ki nudi povezavo do seznama znamenitosti in lokacij za degustacije. Gostje bodo od 15. 7. 2020 dalje lahko koristili ugodnosti ob najmanj 2 nočitvah.

Zdaj je čas za vas, da prisluhnete zgodbam, ki vabijo v Brda, Vipavsko dolino in Kras.