Veter v jadra razvoju turizma

datum: 11.10.2019
kategorija: Novice

Podatki o obiskih Vipavske doline kažejo na konstantno rast. Tudi domačini prepoznavajo v turizmu priložnost za zaslužek in tako se viša število nastanitvenih zmogljivosti (apartmaji, kampi), vse več je tudi novih turističnih produktov (adrenalinski športi, vodeni izleti, kulinarična doživetja …). Ambicija Vipavske doline je razpotegniti sezono čim dlje v jesen in zimo, v skladu s sloganom »Vipavska dolina. Vse drugače. Vse leto.«

Enotna blagovna znamka Vipavska dolina in pa njena lanska uvrstitev med top 10 destinacij Evrope (Lonely Planet) sta nedvomno pomenili dobro osnovo za odmevnejšo promocijo. V skladu z rekom 'Kuj železo, dokler je vroče' se je dolina predstavila na vseh pomembnejših sejmih ali velikih dogodkih v bližini, bodisi samostojno bodisi pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) ali SPIRIT-a. Spodbudni rezultati lanskih aktivnosti narekujejo nadaljevanje promocije. Prejšnji teden je TIC Ajdovščina zastopal Vipavsko dolino na turistični borzi IFTM Top Resa v Parizu. Francozi Slovenijo zaznavajo kot destinacijo, odmaknjeno od množičnega turizma, primerno za raziskovalce in za avanturiste. Vipavska dolina se je obiskovalcem predstavila kot avtentična destinacija za preživljanje drugačnih počitnic.

pariz19Prav danes se v Riminiju končuje TTG Travel Experience, vodilni dogodek potovalne industrije v Italiji, ki je hkrati eden pomembnejših mednarodnih B2B turističnih dogodkov v Evropi. Rimini je torej prava izbira za vse deležnike, ki želijo svojo prisotnost na italijanskem trgu utrditi ali povečati. Italijani cenijo neokrnjeno naravo, kakovostno lokalno kulinariko ter raznolike možnosti za rekreacijo, predvsem pa radi poskusijo nekaj novega. V tej smeri se je na razstavnem prostoru STO predstavila tudi Vipavska dolina, za katero je italijanski trg zaradi bližine še toliko bolj pomemben.

Lepa priložnost za nagovarjanje Italijanov za obisk naše doline sta tudi dva množično obiskana dogodka tik za mejo – prvi so bili Okusi ob meji (Gusti di frontiera), Vipavska dolina je imela stojnico na Trgu sv. Antona, v okviru STO pa se v Trstu do nedelje predstavlja množici obiskovalcev 51. Barkovljanke.

pariz19aKljub okrepljeni zasebni pobudi pa še vedno ne premoremo hotela, ki bi bil sposoben prenočiti cel avtobus obiskovalcev, kar je velika pomanjkljivost. Zato je razvojna agencija ROD iz Ajdovščine v začetku tedna sodelovala na največjem evropskem investicijsko-nepremičninskem sejem EXPO REAL v Münchnu in sicer pod okriljem agencije SPIRIT Slovenija. Tujim vlagateljev je uspešno predstavljala različne investicijske priložnosti, ne le za hotele, tudi za tematske in doživljajske parke in