V turizmu Vipavske doline se dogaja

datum: 06.12.2017
kategorija: Novice

Leto, ki se izteka, se bo tudi na Vipavskem zapisalo med rekordne, vsaj kar se povečanega števila gostov tiče. Verjetno bi bile številke še višje, če bi dolina premogla več nočitvenih zmogljivosti in bolj organizirano ponudbo. Za slednje si prizadevajo tako občine kot nevladne organizacije, veliko se dogaja tudi pri promociji doline.

Štiri vipavske občine (Ajdovščina, Renče-Vogrsko, Miren-Kostanjevica in Nova Gorica) so tik pred ustanovitvijo skupnega javnega zavoda za turizem, ki naj bi povezal razdrobljene turistične akterje pri skupni promociji in nastopu na turističnem trgu.

Konec novembra pa so se v Ajdovščini že sešli predstavniki društev, ki so pri svoji dejavnosti povezani s turizmom – dogovorili so se o naslednjih korakih pri vzpostavljanju Turistične zveze Vipavska dolina. Zavedajo se, da bodo s skupnimi močmi lažje ustvarili turistično privlačno in urejeno Vipavsko dolino ter dosegli družbeno priznavanje vloge turističnih društev in pomena opravljenih aktivnosti za razvoj turizma.

Ljudska univerza Ajdovščina že pelje usposabljanje za ponudnike turističnih storitev, ki naj bi spodbudilo razvoj zanimivih poslovnih idej in novih turističnih produktov, ki bi jih turisti lahko kupovali.

Veliko se dogaja tudi pri promociji Vipavske doline kot enotne turistične destinacije. Nova blagovna znamka Vipavska dolina se je v letu dni že lepo prijela, uveljavlja se tudi turistični spletni portal.

Pred dnevi je novogoriški Hit, v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, pripravil dvodnevno turistično borzo Travel VIP Open Day. Udeležilo se je je kar sto predstavnikov turističnih agencij in medijskih hiš iz Italije, obiskali pa so tudi Vipavski Križ. V grajski kleti jih je Občina Ajdovščina seznanila z vipavsko enogastronomsko ponudbo in srednjeveško mestece so zapuščali prijetno presenečeni in pričakovati je spodbudne zapise v italijanskih turističnih revijah.

Namreč, že pred časom si je Vipavska dolina kot nekakšno turistično odkritje, utrla pot v dva največja popotniška vodnika – v najbolj znani Lonely Planet, letos pa v ponatisu Rough Guidea. Vipavska dolina je v njem zastopana z zanimivim opisom, nastopa pa tudi v enem od predlaganih itinerarjev za Slovenijo in sicer s predlogom za adrenalinski skok s padalom.

Prav adrenalinskim užitkom je namenjen MPORA, eden največjih in najbolj spoštovanih adrenalinskih spletnih portalov v angleškem jeziku – z dvema milijonom ogledov mesečno. Novinar Stuart Kenny se je ob obisku prvenstveno posvečal pogojem za ekstremno kolesarjenje (vodil ga je tedaj svetovni prvak v 4krosu Mitja Ergaver), ni pa zanemaril niti ostale ponudbe. Portal obiskuje predvsem mlada populacija, prednjačijo pa moški. Ima poldrugi milijon sledilcev na fb in 25 tisoč na Instagramu.

https://mpora.com/travel/ajdovscina-slovenia-adventure-travel-guide